Makkelijk geld lenen: emails om makkelijk geld te lenen

Dagelijks krijg ik in mijn spam en emailbox berichten om geld te lenen. Eerst veel al in het Engels, maar nu ook in het Nederlands. Met voorbeelden.

Makkelijk geld lenen

Makkelijk geld lenen: emails om makkelijk geld te lenen

In dit artikel aandacht voor de valse emailberichten die aan geven dat je snel en makkelijk geld kunt lenen. En in tijden dat je krap zit of zelf geld wil of moet hebben, en je bij de bank geen voet aan de grond krijgt zou je in de verleiding kunnen komen om er op in te gaan.

Eerst kreeg ik mails in het Engels maar nu zijn ze in het Nederlands. Wel slecht Nederlands maar goed te lezen.

Geen geld lenen via emailberichten in slecht Nederlands

Hoe je er ook voorstaat ga absoluut niet in op deze emails. Zelf heb ik proberen te ontdekken welke info ze willen. Het gaat allemaal om je persoonlijke gegevens. De boeven willen deze in handen krijgen om zodoende geld van je rekening te halen. Bijgaand enkele emails die ik wekelijks met tientallen ontvang.

Emails om geld te lenen van Robert Will

Ik ben de heer Robert Will een legitieme en een gerenommeerde lening
geldschieter. Wij zijn dynamisch bedrijf met financiële bijstand. We
leningsfondsen uit aan particulieren die behoefte hebben aan
financiële steun, dat een slecht krediet of behoefte aan geld om
rekeningen te betalen, te investeren voor het bedrijfsleven. Ik wil
dit medium gebruiken om u te informeren dat wij een betrouwbare en
begunstigde bijstand te verlenen als blij zijn om u een lening te
bieden.

Contacteer ons via mail: robertwillfunding@hotmail.com

Schrijf dan terug als geïnteresseerd.

VOLLEDIGE NAAM ………
SEX …………
LAND ……….
LENING BEDRAG ………
DUUR ……
TELEFOONNUMMER: ………….

dank

De heer Robert Will

Emails om geld te lenen van Matthes

Heeft u een financiële hulp nodig? Als dat zo is weer terug naar ons met de details
Voornaam:
Bedrag dat nodig is:
duur:
leeftijd
Geslacht:
land:
titel:
telefoonnummer

Emails om geld te ontvangen van alfredrb

Goedendag.

Mijn naam is de heer Alfred Robert en ik werk met de
financieringsmaatschappij hier in Groot-Brittannië . Ik vond uw adres
door mijn landen internationale Web directory . Tijdens onze laatste
ontmoeting en het onderzoek van de bank hier in rekeningen
Verenigd Koninkrijk , mijn afdeling vond een slapende rekening met een
enorme som van US $ 8,500,000.00 ( Acht miljoen $ 500,000 )
die werd afgezet door wijlen de heer Williams uit Engeland .

Voor zijn dood dat hij het ​​bedrag van US $ 8,500,000.00 (
Acht miljoen $ 500.000 ) overgebracht naar een bank hier in Londen .
Uit ons onderzoek had hij geen begunstigde of nabestaanden om deze
fondsen claimen . vanwege
onze financiële huishouding reglement slechts een buitenlander kan staan
​​als volgende familieleden of nabestaanden . Het verzoek van
een vreemdeling
als nabestaanden is gebaseerd op het feit dat de deposant een buitenlander
was en iemand in Groot-Brittannië niet zo kan staan
de nabestaanden .

Ik heb je toestemming als de volgende relatieve of nabestaanden van onze
overleden cliënt , zodat de middelen kunnen worden vrijgegeven
en overgebracht naar uw rekening , aan het einde van de transactie 40 %
zal zijn voor u en 60 % zal zijn voor mij en
mijn collega . We hebben een buitenlandse rekening . Ik werk nog aan de
financiële huis en dat is de werkelijke reden dat ik een
tweede partij of persoon , om op te staan ​​en met mij te
werken en toe te passen op de bank hier in het Londen als de nabestaanden
. ik
heb in mijn bezit alle nodige documenten om deze transactie te hebben
verricht met succes .

Nadere informatie zal worden verstrekt bij de ontvangst van uw snelle
reactie en ik wil dat je weet dat er geen
risico betrokken . Ik zal ons moeten samenwerken als je geïnteresseerd
bent , en ik verzeker u dat ik zal alle nuttige
informatie en documentatie als deze business moet dringend aandacht omdat
er niet veel tijd te verliezen .

Gelieve rechtstreeks Schrijf me met uw naam, adres , telefoon-en faxnummer
op deze e-mail(alfred.robert@gmx.com)
dus ik kan de procedures uit te leggen .

Groeten.
Alfred Robert …

Oplichterij door bandieten niet op in gaan

De eerste twee mails zijn letterlijk om geld de lenen, de tweede is even met een andere insteek, maar het gaat bij alle emails om jou eigen gegevens te pakken te krijgen.

Vooral direct verwijderen deze emails !!

Geld lenen beter bij erkende bedrijven

Bron : http://goedkoopdoorlopendkrediet.org/makkelijk-geld-lenen/

Plaats een reactie